Yeni bir özellik! Artık T.C. Kimlik Numaranız ve ING Nakit Kart / Kredi Kartı bilgilerinizle de İnternet Şubesi'ne giriş yapabilirsiniz.

Tarihçe

ING Grubu, Türkiye pazarına 2007 yılında Oyak Bank'ın %100 hissesini Oyak Grubu'ndan satın almak üzere anlaşarak girdi. Satış işlemleri, BDDK onayının ardından 24 Aralık 2007 tarihinde tamamlandı ve Oyak Bank ING Grubu çatısı altına girdi. 7 Temmuz 2008'de ING Bank, Türkiye bireysel ve kurumsal müşterilerine dünya standardında finansal hizmetler sunmaya başladı. Bu tarihten itibaren stratejisinin temeline dijitalleşmeyi ve inovasyonu alan ING, bu anlayışa paralel olarak 2019 yılında "Bank"ı isminden çıkartarak sektöründe öncü bir adıma imza attı. 

Dünyanın önde gelen uluslararası finans kuruluşlarından olan Hollanda kökenli ING Grubu, Avrupa, Kuzey ve Latin Amerika, Asya ve Avustralya'da 40'tan fazla ülkede, 51 binden fazla çalışanı ile bireysel ve kurumsal müşterilerine hizmet sunuyor. ING Grubu, global stratejisi "İleriyi Düşün" (Think Forward) kapsamında müşterilerinin özel ve iş hayatlarında bir adım önde olmalarını mümkün kılmayı hedefliyor. Yeni nesil bankacılık yapma konusunda iddialı olan ING, dijital bankacılıkta büyüme odaklı bir strateji benimsiyor. 

ING Türkiye, bankacılık modelini "her zaman, her yerden kolay, zahmetsiz ve hızlı finansal çözümler sağlayan banka olmak" üzerine kurguluyor. Yeni nesil bankacılığın öncüleri arasında yer alan ING Türkiye, "Eski Köye Yeni Âdet" sloganıyla inovatif ürün ve hizmetler sunarken, müşterilerine şubeleri, stratejik iş ortakları, dijital kanalları ve mobil satış gücü ile ulaşıyor. 

Bankacılık stratejisini, Türkiye'nin sürdürülebilir ekonomik büyümesine paralel bankacılık yapmak olarak belirleyen ING Türkiye, bu kapsamda tasarruf ve inovasyon konularına odaklanıyor. Sunduğu akıllı finansal çözümlerle, şirketlerin hem Türkiye'de hem de faaliyet gösterdikleri ülkelerdeki ana bankaları olmayı hedefleyen ING Türkiye, global ağı, tecrübesi ve bilgi birikimiyle uluslararası ticaret yapan KOBİ, Ticari ve Kurumsal müşterilerinin yatırımlarına danışmanlık ve finansman desteği sağlıyor. 

ING Türkiye, sorumlu bankacılık anlayışı çerçevesinde toplumsal yatırımların en az ekonomik yatırımlar kadar önemli olduğuna inanıyor. ING Türkiye bu çerçevede içinde bulunduğu topluma karşı sorumluluğunu yerine getiren bir kurum olma gayretiyle toplumsal yatırımlara imza atıyor. 

  • ING Türkiye, lider tasarruf bankası olma hedefini destekleyecek şekilde Turuncu Damla sosyal sorumluluk projesini hayata geçirerek, ilkokul öğrencilerine tasarruf odaklı finansal okuryazarlık eğitimi veriyor. Bugüne kadar 7 ilde, 310 okulda, 35.800 öğrenciye ulaşan program aynı zamanda sonuçlarına dair bilimsel ölçümleme yapılması itibarıyla da öncü olma özelliği taşıyor. 
  • ING Türkiye 2011 yılından bu yana, Türk ekonomisinin en önemli sorunlarından biri olan düşük tasarruf oranlarına dikkat çekmek ve bu alandaki istatistiki veri eksikliğinin giderilmesine katkıda bulunmak için Türkiye'nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nı yürütüyor. ING Türkiye, ayrıca ilkokul öğrencilerine yönelik finansal okuryazarlık eğitimi içerikli "Turuncu Damla" sosyal sorumluluk programını yürütüyor. 
  • Toplumsal cinsiyet eşitliğini destekleyen çalışmalar yürüten ING Türkiye kadınları güçlendirme konusunda 360 derece yaklaşımıyla kadının sosyal ve ekonomik olarak güçlenmesine olanak tanıyan projelere destek veriyor. ING Türkiye, hayata geçirdiği ING Olimpik Kızlar Projesi ile Tokyo 2020 Olimpiyatları'nda Türkiye adına yarışmak için hazırlanan 8 kadın sporcunun resmi sponsorluğunu üstleniyor. 
  • Toplumsal yatırımlar kapsamında sanatı ve sporu destekleyen ING Türkiye, ING Türkiye Basketbol Süper Ligi isim sponsorluğunu üstlenirken, Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürlüğü tarafından sahnelenen bazı eserlere ve Baba Sahne'ye destek veriyor. 
  • ING Türkiye aile şirketlerinin kurumsallaşmasına ve rekabet güçlerinin artmasına katkı bulunmak amacıyla Boğaziçi Üniversitesi işbirliği ile ING Nesilden Nesile Yönetim Akademisi programını gerçekleştiriyor.