İnternet Şubesi’nden başkasına ait bir ING Bank kredi kartı'nın borcunu ödeyebilir miyim?
İnternet Şubesi Ödemeler menüsünden "Kredi Kart Borç Ödeme" işlem adımından ödenecek kredi kartını "Farklı Bir Kredi Kartı seçin" adımını seçerek ilerleyebilirsiniz.
İnternet Şubesi’nden kredi kartı hesap kesim tarihinden sonra yaptığım harcamaları görüntüleyebilir miyim?
Kartlar menüsünden ilgili kartı seçerek Kart Detayı ekranında "Tüm Kart Hareketlerini Gör" adımını seçerek hesap kesim tarihinden sonra yapılan harcamalarını görüntüleyebilirsiniz.
Karta havale işlem adımı hangi durumlarda kullanılmaktadır?
Havale yapmak istediğiniz kişinin hesap bilgilerine sahip değilseniz ama kart numarasını biliyorsanız, Para Gönder menüsünden "Kart Numarasına Para Gönder" işlem adımını kullanabilirsiniz. Önce hangi hesabınızdan para göndermek istediğinizi seçin. Havale yapacağınız kartın numarasını girin. Onay ekranında alıcı ad ve soyadını gördükten sonra göndermek istediğiniz tutarı yazarak işleminizi tamamlayın.
İnternet Şubesi işlem limitlerimi nasıl kontrol edebilirim?
İnternet Şubesi'ne giriş yapıp, Profil Ayarları menüsünden Güvenlik Terchleri / Limit Ayarları adımından kontrol edebilir ve limitlerinizi güncelleyebilirsiniz.
İnternet Şube işlemlerinde Explorer kaynaklı sorunlar yaşıyorum, nasıl çözebilirim?
ING yeni İnternet Şubesi, Internet Explorer 11 ve üzeri versiyon tarayıcılarla uyumlu çalışmaktadır. Chrome'un güncel versiyon kullanımi ile daha uyumlu çalışacaktır.
İnternet Şubesi’nde EFT işlem saat aralığı ve limiti nedir?
İnternet Şubesi’nden ve ING Mobil’den hafta içi 09:00 – 17:15 saatleri arasında EFT işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Günlük EFT limiti maksimum 1.000.000 TL’dir.
Telefonuma gelen bildirimler ne işe yarar?
iPhone, iPad, Android ve bazı BlackBerry cihazlarda bulunan bildirim özelliği sayesinde Cep Şifre ile otomatik olarak İnternet Şubesi’ne giriş yapabilirsiniz. Bu rahatlıktan faydalanmak için ING Mobil uygulamayı indirirken "ING Mobil size bildirim göndermek istiyor" mesajına onay vermeniz gerekmektedir.
İnternet Şubesi’ne giriş yaparken gelen bildirimlerde "Evet"i seçerseniz Cep Şifre sisteme otomatik olarak girilecek, "Hayır"ı seçerseniz açık olan Internet Şubesi oturumunuz sonlandırılacaktır.
ING Mobil uygulamanın aktivasyonunu birden fazla cihazda tamamladıysanız, bildirimler her cihazınıza gelecek ve Evet/Hayır seçeneğiniz tüm cihazlarınız tarafından algılanacaktır.
İnternet Şubesi'nden TL vadeli hesap açılışında işlem limiti var mıdır?
İnternet Şubesi'nden TL vadeli hesap açılışında alt limit 5.000 TL olup üst limit bulunmamaktadır. Ancak hesap açılış bakiyesi 100.000 TL'nin fazla olan hesaplar artı bir gün valör olur.
Phishing nedir?
Phishing, dolandırıcıların Kredi Kartı / Banka Kart numaranızı, şifrelerinizi ve kişisel bilgilerinizi sahte e-posta gibi yöntemlerle ele geçirmeye çalıştığı e-dolandırıcılık yöntemidir.
ING Bank hiçbir şekilde kart, şifre ve kişisel bilgilerinizi e-posta ile talep etmez. Eğer şüphelendiğiniz bir e-posta alırsanız, lütfen hemen 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’nı arayın.
IP kısıtlama işlemini İnternet Şubesi'nden nasıl yapabilirim?
IP kısıtlama işlemi için Profil Ayarları menüsü IP Kısıtlama adımını kullanabilirsiniz. IP kısıtlama iptalini Bireysel müşterilerimiz Telefon Bankacılığı'ndan ya da şubelerimizden, Kurumsal müşterilerimiz ise sadece şubelerimizden gerçekleştirebilir. Yaptığınız değişiklikler Mobil Bankacılık için de geçerli olacaktır.
İnternet Şubesi’nde kredi kartı şifremi nasıl belirleyebilirim?
Profil Ayarları / Şifre İşlemleri menüsünden kartınızı seçip şifrenizi belirleyebilirsiniz.
İnternet Şubesi şifremi nasıl değiştirebilirim?
Profil Ayarları / Şifre İşlemleri / İnternet/Mobil Bankacılık Şifresi adımından şifrenizi değiştirebilirsiniz. Müşterilerimizin güvenliği açısından İnternet Şubesi şifresinin üç ayda bir değiştirilmesi zorunludur.
İnternet Şubesi kullanıcı kodumu/şifremi unuttum, Telefon Bankacılığı’ndan yardım alabilir miyim?
Telefon Bankacılığı'nı aradığınızda sesli yanıt sistemi üzerinden telefon bankacılığı şifresi alabilirsiniz
Neden cep şifre kullanmalısınız?
Cep Şifre ile üretilen şifreler güvenli şifreleme teknikleri kullanılarak size özel ve tek kullanımlık olarak üretilir. Cep Şifre uygulamasını kullanarak ikinci bir cihaz taşıma zahmetinden kurtulabilirsiniz. Böylece sadece akıllı telefonunuzu kullanarak İnternet Şube’ye güvenli bir şekilde giriş yapabilirsiniz.
Tek Kullanımlık Şifre sistemi nedir?
İnternet Şubesi’ne girişlerinizde en üst düzeyde güvenlik sağlamak için keylogger, screen logger gibi şifre yakalayıcı programları etkisiz hale getiren tek kullanımlık şifre sistemini kullanıyoruz. Bu sistemde İnternet Şubesi’ne her girişiniz için farklı tek kullanımlık şifre üretilir, bir kere kullandığınız şifre tekrar kullanılamaz hale gelir.
Bireysel müşterilerimiz tek kullanımlık şifrelerini Cep Şifre ile üretebilir ya da SMS Şifre’den faydalanabilir.
İnternet Şubesi girişlerinde kullanılan SMS Şifre, daha sonraki işlemler içinde kullanılabilir mi?
Hayır kullanılamaz. SMS Şifre sistemsel bir güvenlik önlemidir ve sadece o işleme özgüdür.
Kullanıcı kodumu nasıl değiştirebilirim?
Kullanıcı kodunuz sabit olup değişiklik yapılamamaktadır.