ING Mobil - SSS


Göster: 

Araçlar

ING Mobil Bireysel - İşlemler

HESAPLAR
  • Hesap Listesi
  • Hesap Detayı
  • Hesap Ekstresi
  • Hesap Hareketleri
  • Hesap Paylaş
  • Hesabı Kapat
  • Hesap Tanımlama
  • Hesap Açılış
  • e-Turuncu Hesap Açılış


PARA TRANSFERLERİ
  • Hesaplarım Arası Para Gönder 
  • IBAN’a Para Gönder
  • Hesap Numarasına Para Gönder
  • Kolay Adres’e Para Göder
  • Döviz Transferi (SWIFT)
  • Kart Numarasına Para Gönder 
  • Karekod ile Para Gönder 


KREDİ KARTLARI
  • Kart Detayı
  • Ekstre Gösterimi
  • Dönem İçi İşlemler
  • Taksitler
  • Bekleyen İşlemler
  • Nakit/Taksitli Avans
  • Kart Borcu Ödeme
  • Başka Banka Kart Borcu Ödeme
  • Kredi Kartından EFT/Havale
  • Kart Ayarları


ÖDEMELER
  • Kredi Ödemeleri
    • Kredi Bilgileri Görüntüleme
    • Kredi Borç Ödeme

  • Fatura Ödemeleri
    • Doğalgaz Faturası Ödemeleri
    • Elektrik Faturası Ödemeleri
    • Su Faturası Ödemeleri
    • Telekom / GSM / TV  Fatura Ödemeleri
    • Otomatik Ödeme Talimatı
    • Fatura Kaydetme ve Kayıtlı Fatura Ödeme
    • Cep Lira/Paket Yükleme
      • Türk Telekom
      • KKTCTurkcell
      • Turkcell
      • Vodafone
    • Kayıtlı Cep Lira
    • Trafik Cezası Ödeme
    • Motorlu Taşıtlar Vergisi Ödeme
  • Karekod İşlemleri
  • İstanbulkart
  • Şans Oyunları


YATIRIMLAR
  • Döviz Alış
  • Döviz Satış
  • Döviz kurları
  • Altın Alış
  • Altın Satış
  • Yatırım Fonu Alış 
  • Yatırım Fonu Satış
  • Yatırım Fonu Görüntüleme
  • Halka arz işlemleri
  • ING Yatırım hesabı açılış
  • Bono/Tahvil Görüntüleme
  • Eurobond Görüntüleme
  • Yatırım Fonu Görüntüleme
  • Mevduat Oranları Görüntüleme
  • Repo işlemleri
  • Kur Bilgileri Görüntüleme
  • Sözleşmeler/Formlar
  • Yatırım ekstresi görüntüleme
  • Varlık Durum Raporu


AYARLAR
  • Kart Ayarlarım
  • Limit/Yetki/Hesap Ayarlarım
  • ING Asistan
  • Hatırlatıcı
  • Favori İşlemlerim
  • Harcama Haritam
  • Hazır İşlemler
  • Ana Ekran Seçimi
  • Bildirim Ayarlarım


BAŞVURULAR
  • İhtiyaç Kredisi
  • e-Turuncu Başvuru
  • Sigorta Başvuru
    • Şifrelerim Güvende Paketi
    • Konut Eşya Sigortası
  • Findeks Risk Raporu


TURUNCU EKSTRA
  • Turuncu Ekstra Başvuru
  • Turuncu Ekstra Programı
  • Koy Kenara


SİGORTALAR ve BİREYSEL EMEKLİLİK
  • Sigorta Poliçe İşlemleri
    • Sigorta Poliçelerim
    • Sigorta Tekliflerim
  • Bireysel Emeklilik (BES)
    • Bireysel Emekliik Sözleşmelerim
    • Bireysel Emeklilik Başvuru
  • Sigorta Başvuruları
  • Tamamlayıcı Sağlık
    • Mobil Cihaz Koruma
    • Seyahat Sağlık 
    • Turuncu Hayat 
    • Ekstrem Güvende 
    • Hastalıkta Sağlıkta 
    • Tam Koruma Ferdi Kaza
    • Kimliğim Güvende
    • Konut Eşya 


BAŞVURULAR
  • Turuncu Ekstra
    • Turuncu Ekstra Programı
    • Turuncu Ekstra Kart
    • Turuncu Ekstra Sanal Kart
  • Sigortalar ve Bireysel Emeklilik 
    • Sigorta Tekliflerim
    • Tamamlayıcı Sağlık Sigortası
    • Konut Eşya Sigortası      
    • Seyahat Sağlık Sigortası
    • Tam Koruma Fredi Kaza Sigortası
    • Kimliğim Güvende Sigortası
    • Hastalıkta Sağlıkta Sigortası
    • Turuncu Hayat Sigortası
    • Turuncu Patiler Sigortası
    • Bireysel Emeklilik ( BES)
    • Benim Arabam KASKO
    • Zorunlu Deprem Sigortası (DASK)
    • Benim Evim Konut Sigortası
    • Ekstrem Güvende Sigortası
    • Mobil Cihaz Koruma Sigortası


Merak Ettikleriniz

Cep Şifre nedir? Nasıl kullanılır?

Cep telefonunuza ya da iPad'inize indirebileceğiniz ING Mobil'in tek kullanımlık şifre üretme uygulamasıdır. iPhone, iPad, iPod Touch ve Android işletim sistemli mobil cihazlarda kullanılabilir. 
  • Cep Şifre kullanıyorsanız ve İnternet Şubesi’ne giriş yaparken cep telefonunuzda internet bağlantısı varsa, siz tek kullanımlık şifrenizi yazmakla uğraşmazsınız. Kullanıcı adınızı ve şifrenizi bilgisayar ekranına yazdıktan sonra telefonunuzun bildirim özelliği* sayesinde ekranda çıkan bildirime "Evet" diyerek tek kullanımlık şifrenizi otomatik olarak sisteme girebilirsiniz. Cep telefonunuzda internet bağlantısı yoksa Cep Şifre'nin sizin için ürettiği 6 haneli şifreyi İnternet Şubesi'ndeki "şifre" alanına yazarak girişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Cep ve Tablet Şube girişlerinizde, Cep Şifre otomatik olarak üretilerek kimliğinizin doğrulanması için kullanılacaktır.
 * Bildirim özelliği ile otomatik giriş iPhone, iPad, Android ve bazı Blackberry cihazlarda kullanılabilmekte olup ING Mobil uygulamayı indirirken “ING Mobil size bildirim göndermek istiyor” mesajına onay vermeniz gerekmektedir.
** ING Cep Şifre kurulumu yaptığınız cep telefonunuzun kayıp, çalıntı veya arıza durumunda en kısa sürede 0850 222 0 600 numaralı Telefon Bankacılığı'nı arayarak iletişime geçmeniz gerekir.

Yukarıda belirtilenlerin dışında bir hata / uyarı mesajı alıyorum, sorunu giderebilmek için ne yapmalıyım?

Bulunduğunuz bölgede GPRS erişiminin olduğundan emin olarak lütfen bir süre bekleyip tekrar deneyin.

Telefonunuzda gerekli ayarları yapmanıza rağmen aynı hatayı tekrar almanız durumunda aşağıdaki bilgileri, internet sitemizdeki iletişim formu aracılığıyla iletebilirsiniz.

  • Cep telefonu modeliniz 
  • Hat türünüzü (faturalı / hazır kart) 
  • Müşteri numaranız 
  • Hatayı gördüğünüz aşama

ING Turuncu Hesap’tan nasıl EFT/Havale yaparım?

Ayrı bir vadesiz hesaba ihtiyaç duymadan ING Turuncu Hesap üzerinden direkt olarak EFT/Havale yapabilirsiniz. 

Şubelerden hafta içi mesai saatleri içinde, ING Mobil ve İnternet Şubesi'nden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

ING Turuncu Hesap üzerinden ileri tarihli EFT/Havale yapmak ve düzenli EFT/Havale talimatı vermek mümkün değildir.

Cihazımı değiştirdim. Cep Şube’yi bu cihazdan nasıl kaldırabilirim?

Yeni cihazınıza uygulamayı tekrar yükleyebilirsiniz.

Cep Şube’de isme EFT yapabilir miyim?

Hayır. Cep Şube'de IBAN’a, hesaba ve kredi kartına EFT işlemleri yapılmaktadır. İsme EFT yapabilmek için İnternet Şubesi'ni veya size en yakın şubemizi kullanabilirsiniz. 

Cep Şube’yi kullandığım telefonum çalındı/kayboldu. Ne yapmalıyım?

Bu durumda lütfen hemen 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayarak cihazındaki ING Mobil aktivasyonunu iptal edin.

Telefonuma ING Mobil’i yüklemek istediğimde "Geçerli sertifika yok" hata mesajıyla karşılaşıyorum. Ne yapmalıyım?

ING Mobil'in çalışmak için ihtiyaç duyduğu sertifikalar üretim aşamasında yüklenmiştir. Kullanıcının bu sertifikayı cep telefonundan silmesi durumunda bu tür bir hata ile karşılaşılabilir. Yetkili satıcı tarafından cep telefonunuzun işletim sisteminin güncellenmesi bu sorunu çözecektir. Telefonunuzda gerekli ayarları yapmanıza rağmen aynı hatayı tekrar almanız durumunda aşağıdaki bilgileri, internet sitemizdeki iletişim formu aracılığıyla iletebilirsiniz.
  • Cep telefonu modeliniz 
  • Hat türünüzü (faturalı / hazır kart) 
  • Müşteri numaranız 
  • Hatayı gördüğünüz aşama

Cep Şube’deki yetki, tarih-saat kısıtlama, hesap kısıtlama güvenlik ayarlarımı nereden yönetebilirim?

 Cep Şube ek güvenlik ayarlarınızı Bana Özel- Limit/Yetki Ayarlarım menüsünden yapabilirsiniz. Mevcut kısıtlamalarınızı kaldırmak için  şubelerimizden destek alabilirsiniz. 

ING Mobil uygulamayı nasıl kullanabilirim?

iPhone, iPad, iPod Touch'ın iOS 7.0 ve üstü işletim sistemleri ile Android 4.0.0 ve üzeri işletim sistemlerini destekleyen mobil cihazlarda kullanabileceğiniz ING Mobil uygulamayı buraya tıklayarak kolayca indirebilir veya mobil cihazınızda ki uygulama dükkanını ziyaret ederek de uygulamamızı indirebilirsiniz. Daha sonra uygulama içindeki Cep Şube'ye tıklayıp adımları takip ederek aktivasyonunuzu anında gerçekleştirebilirsiniz.

Cep Şifre Kurulumunu/Aktivasyonunu nasıl yapabilirim?

Cep Şifre akivasyonunuzu hemen gerçekleştirmek için ING Mobil uygulamasını indirdikten sonra Cep Şifre'ye tıklayarak adımları takip etmeniz yeterlidir. ING Mobil uygulamasını buradan indirebilirsiniz.

ING Mobil uygulamasını destekleyen modeller nelerdir?

IOS için IOS 10.0 ve üstü, Android için 5.0.0 üzeri işletim sistemine sahip tüm cihazları destekliyoruz.

ING Mobil uygulamaya cep telefonumun hangi menüsünden ulaşabilirim?

ING Mobil uygulamanın yüklendiği yer, cep telefonunuzun marka ve modeline göre değişmektedir.

Neden cep şifre kullanmalısınız?

Cep Şifre ile üretilen şifreler güvenli şifreleme teknikleri kullanılarak size özel ve tek kullanımlık olarak üretilir. Cep Şifre uygulamasını kullanarak ikinci bir cihaz taşıma zahmetinden kurtulabilirsiniz. Böylece sadece akıllı telefonunuzu kullanarak İnternet Şube’ye güvenli bir şekilde giriş yapabilirsiniz.

ING Trader Uygulamasını nasıl kullanabilirim?

ING Trader Uygulamasındaki  "Sayfam" bölümünde sizin için seçtiğimiz finansal enstrümanlar yer almaktadır. Dilerseniz farklı enstrümanlar ekleyerek bu bölümü kişiselleştirebilirsiniz. Hisse senedi, VIOP, parite, döviz, emtia, Dünya endekslerinden izlemek istediğiniz enstrümanın sembolünü sembol listesinden seçerek eklemeniz yeterli. Sayfanızda yer alan sembolü seçerek detaylı işlem verileri ve grafiklere ulaşabilirsiniz.

"Piyasalar" bölümünde BIST Hisse senedi ve VIOP verileri ile Serbest Döviz Piyasası, Dünya Endeksleri, Merkez Bankası, Eurobond, BIST Tahvil ve Bono Piyasası verilerini izleyebilirsiniz. BIST en çok yükselen, en çok düşen ve işlem hacmi en yüksek olan hisse senetlerine ulaşarak sıralı bir şekilde işlem verilerini inceleyebilirsiniz.

"Haberler" bölümünde Türk ve uluslararası haber ajansları ile Matriks haber merkezinin hazırladığı derleme haberlere gerçek zamanlı olarak ulaşabilir ve piyasalardaki gelişmeleri yakından takip edebilirsiniz.

"Hesabım" bölümüne Kurumsal İnternet Şubesi kullanıcı kodu ve şifreniz ile giriş yaparak hisse senedi ve VIOP alım/satım emirlerinizi gerçek zamanlı olarak borsaya iletebilir, portföyünüzü görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca henüz borsada gerçekleşmemiş emirleriniz varsa bu emirlerinizi izleyebilir, düzeltme ve iptal işlemleri yapabilirsiniz. Para transferleri adımı ile vadesiz TL hesabınızdan Menkul hesabınıza para transferi yapabilir, VIOP teminat yatırma ve çekme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

ING Trader HD
iPad kullanıcıları, kendileri için özel tasarlanan ING Trader HD Uygulaması ile pörtföylerini tabletlerinden yönetmenin de konforunu yaşayabilirler.

Cep telefonu kapsama alanı dışında ise Cep Şifre üretilebilir mi?

Cep telefonu kapsama alanı dışında olması durumunda da Cep Şifre ile tek kullanımlık şifre üretilebilir. Fakat üretilen cep şifrenin otomatik olarak girilmeyeceği için elle girilmesi gerekmektedir.

ING Mobil uygulama ücretli midir?

Hayır, ING Mobil uygulama ücretsizdir. Ancak, işlemler sırasında internet bağlantısı kurulması ve veri transferi yapılması gerektiğinden GSM operatörünüz tarafından tarifenize göre ücretlendirileceksiniz. Detaylı bilgi için operatörünüzle görüşebilirsiniz.

Kullanabileceğim cihaz adedi sınırlı mıdır?

İnternet Şubesi ve Cep Şube'de kullanabileceğiniz cihaz adedinde bir sınır bulunmamaktadır. Ancak güvenliğiniz açısından aynı anda birden çok cihaz ile İnternet Şubesi'ne ya da Cep Şube'ye giriş yapamazsınız.

Cep Şifre kullanıyorum ama bildirim gelmiyor. Ne yapmalıyım?

Bildirim alabilmek öncelikle ING Mobil uygulamanın en güncel versiyonuna sahip olmanız gerekmektedir. Uygulamayı yeni indirdiyseniz, ilk kullanımınızda çıkacak olan "ING Mobil size bildirim göndermek istiyor" mesajına onay vermeniz gerekmektedir.
En güncel uygulamaya sahipseniz fakat hala bildirim alamıyorsanız, telefonunuzun ayarlarından ING Mobil tarafından gelen bildirimlere izin vermelisiniz.

Neden Cep Şube’ye girerken SMS şifresi gelmiyor?

SMS şifresi sadece ilk girişinizde cihazın size ait olduğunu doğrulamak için gelmektedir. Aynı cihazınızla daha sonra yapacağınız girişlerde sizi tanıyoruz.

ING Mobil uygulamayı kullanırken çağrı veya SMS aldığımda ne olur?

SMS veya çağrı aldığınızda ING Mobil çalışmaya devam etmektedir. Çağrınız sonlandığında ya da SMS aldıktan sonra tekrar ING mobil uygulamasına geri döndüğünüzde uygulamayı kullanmaya devam edebilirsiniz. Belirlenen zaman diliminde işlem yapmadığınız takdirde güvenliğiniz açısından yeniden giriş yapmak durumunda kalırsınız.

İnternet Şubesi kullanıcısı değilim, Cep Şube’yi kullanabilir miyim?

Evet kullanabilirsiniz. Tek yapmanız gereken ING Mobil uygulamayı indirip kullanıcı kodu ve şifrenizle aktivasyon adımlarını takip ederek giriş yapmanız.

Hatırlatıcı Nedir?

Girmiş olduğunuz bilgileri esas alarak, fatura ve kişisel işlemlerinizi hatırlamanıza yardımcı olan bir servistir. Hatırlatıcı servisi tamamen ücretsizdir ve sizin adınıza finansal bir işlem yapmaz. Amacı, işlemlerinizi hatırlatmaktır ve bunu sağlamak için uygulama içi ve uygulama dışı anlık bildirimleri kullanır. ING Mobil'in 3. ana ekranında gösterilecek bildirimler ve takvim ekranı ile işlemlerinizi kolayca görüntülemenizi ve takip etmenizi sağlar. 

Cep Şube’de olmayan işlemleri nereden yapabilirim?

Cep Şube’de yapabileceğiniz işlemler burada listelenmiştir. Diğer işlemlerinizi İnternet Şubesi’nden veya şubelerimizden gerçekleştirebilirsiniz.

Cep Şube’yi kendi telefonum dışında başka telefonlarda kullanabilir miyim?

Evet. Cep Şube'yi, aktivasyon yaptığınız mevcut telefonunuz haricinde kullanmak istemeniz durumunda, ikinci telefonunda yeniden aktivasyon yapmanız gerekmektedir. Güvenlik sebebiyle Cep Şube aynı anda 2 cihazda kullanılamamaktadır.

SMS ve E-posta ile aldığım uyarı mesajlarında değişiklik yapmak istediğimde ne yapmalıyım?

İnternet Bankacılığı, Mobil Bankacılık ve İnternet Şubesi'nden gerçekleştirilecek kişisel bilgi değişikliklerinizde, hesabınızdan belirlenen alt limit tutarınızın üzerinde yapılan para transferlerinde, kayıtlı cep telefonu ve e-posta adresinize uyarı mesajı göndererek anında bilgilendiriliyorsunuz.

Uyarı sisteminde değişiklik yapmak isteyen bireysel müşterilerimiz Telefon Bankacılığından ve şubelerimizden, Kurumsal Müşterilerimiz ise sadece şubelerimizden işlem yaptırabilirler.

Güvenli Mobil Bankacılık için bilinmesi gereken ipuçlar nelerdir?

  1. Kolay tahmin edilebilecek şifreler oluşturmaktan kaçının. Şifrelerinizi, bankamız personeli de dâhil olmak üzere, kimseyle paylaşmayın. 
  2. Mobil uygulamadan çıkarken her zaman “Çıkış Yap” butonunu kullanın. 
  3. Günlük işlem limitleri belirleyin. 
  4. ING adı ve logosunu taşıyor olsa bile e-posta ile talep edilen bilgileri vermeyin. Kişisel bilgileriniz veya şifreniz ile ilgili işlemler hiçbir şekilde e-posta yoluyla yapılmamaktadır. Böyle bir durumla karşılaşırsanız lütfen hemen 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’nı arayın. 
  5. Tarih/Saat Kısıtlama, IP Kısıtlama, Hesap Kısıtlama ve Yetki Tanımlama gibi ek güvenlik uygulamalarımızdan faydalanın. Bu uygulamalar ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için lütfen tıklayın.
  6. Uygulama marketinde bulunmayan uygulamaları mobil cihazınıza yüklemeyiniz. 
  7. Jailbreak, homebrew gibi güvenliğinizi tehlikeye düşürebilecek işlemleri uygulamayınız.
  8. Kullandığınız mobil işletim sistemi sürümünü güncel tutunuz. 

Bilgi güvenliği ilkeleriniz nelerdir?

ING’nin en değerli varlıklarından olan Müşteri Bilgi Güvenliği Politikası, Bankanın teknolojik altyapısı üzerinde yaratılan, işlenen ve depolanan veriler ile bu verilerin yaratıldığı, işlendiği ve depolandığı sistemlerin belirli risklere karşı en uygun şekilde korunmasını sağlamaktır. Müşterilerimize ait her türlü veri ile bu verilerin yaratıldığı, işlendiği ve depolandığı uygulama ve sistemlerin nasıl kullanılacağı ve korunacağına ilişkin olarak genel esaslar aşağıda yer alıyor.

ING, müşterilerine hızlı, hatasız ve kaliteli bir hizmet vermektedir.
ING, teknolojik altyapı gereği belirlenen akış içinde bilgilerin kontrol ve izlenmesini yapar, bilgilerin gizlilik derecelerinin ve erişim yetkilerinin belirlenmesi sağlar.

ING’de, teknolojik altyapısı üzerinde değişik ortamlarda depolanan ve saklanan bilgi / verilerin tümü saklanır. Bilgi sahipleri, sahip oldukları bilgiden nihai olarak sorumludurlar.
Müşteri bilgilerinin saklandığı ve işlendiği ortamlara yetkisiz kişilerin girmesi ve yetkisiz kişilerin bilgilere erişmesi engellenmektedir.

Kullanıcıların kullanıcı kodu ve şifreleri ile yaptıkları işlemlerden kullanıcının kendisi sorumludur. Şifreler kullanılan donanım ve yazılımlar imkân verdiği sürece 6 nümerik karakterden içinde boşluk bırakılmadan oluşturulur ve kullanım yerlerine göre belirli periyodlarda otomatik olarak değiştirilmesi istenmektedir.

Hatalı kullanıcı kodu ve şifre girişlerinde belirli bir sayı üzerinde hatalı giriş olması durumunda kullanıcı kodu geçici bir süre veya devamlı bloke edilir.
İnternet Şubemiz, dış etkenlere karşı korunması amacıyla Firewall, IDS, Virüs Koruma, İşletim Sistemleri güvenlik imkânları gibi araçlar ile sağlanır.

ING, Bilgi Güvenliği ile ilgili tüm sistemsel şifreler ve kredi kartları, HSM (Hardware Security Module) cihazlar, vs. değerli varlıkların belli güvenlik kuralları çerçevesinde saklanmasını sağlar.

Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yapar ve mevcut riskleri tespit eder. Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirerek ve takibini yapar.
Banka’daki bilgi ve bilgi sistemleri ile ilgili değerli varlıkların (Bilgisayar, Network Cihazları, Donanım, Yazılım ve Lisanslar vb.) envanterlerinin düzgün ve gerçeğe uygunluğunu sağlar.
ING, personel, müşteriler ve banka arasında doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engeller.

ING personeli, halka açık olmayan bilgileri, bilmesi gereken kişiler dışında üçüncü şahıslara hiçbir şekilde açıklamaz.
ING’de bankaya ait her türlü bilgiler gizlilik esasına haiz olup, bu bilgilerin 3. şahıslara aktarılması ve ticaretinin yapılması yasaktır.

BDDK’nın Bankalarda Bilgi Sistemleri Yönetiminde Esas Alınacak İlkelere İlişkin Tebliğ'inin 17/2. maddesi gereğince, 2010 yılından başlayarak, size ait bilgilerin üçüncü şahıslarla paylaşılıp paylaşılmaması hususunda seçenek hakkınız bulunduğunu, dilerseniz Şubenize müracaat edebileceğinizi, bilgilerinize sunarız.

Türkiye Bankalar Birliği'nin yayımladığı güvenliğinizi sağlayacak önlemler nelerdir?

  • İnternet ve mobil bankacılık şifrelerinizi herhangi bir yere yazmayınız. Bilgisayara veya tarayıcıya kayıt etmeyiniz. Yakınlarınızın ismi, doğum günü, tuttuğunuz takımın kuruluşu yılı gibi özel gün ve tarihleri, telefon numaranız gibi tahmine açık bilgileri şifre olarak seçmeyiniz. 
  • İnternet salonları, ortak kullanıma açık, iş yeri bilgisayarı gibi başkalarına ait ya da başkalarının erişimine açık bilgisayarlarda internet bankacılığı işlemi yapmayınız. 
  • Bankalar kişisel bilgilerinizi sizden e-posta yoluyla talep etmez. Kişisel bilgilerinizi soran e-postalara kesinlikle cevap vermeyin; kişisel bilgilerinizi e-posta ile göndermeyin ve bu tür durumlarda bankanıza derhal konu hakkında bilgi veriniz. 
  • Bilgisayarınızda kopya veya lisansı olmayan yazılım kullanmayınız ve mutlaka sisteminizin güncel sürümlerini kullanınız. 
  • Bilgisayarınızda lisanslı “anti-virüs” ve “güvenlik duvarı (firewall)” programları kullanınız ve bunları sürekli güncel tutunuz. 
  • İnternet bankacılığı güvenlik ayarlarınızı ihtiyaçlarınız ve kullanım alışkanlıklarınız doğrultusunda belirleyiniz. (IP sınırlaması, saat sınırlaması gibi) 
  • Erişmek istediğiniz internet sayfasının adresini, internet tarayıcısının adres alanına kendiniz yazınız. 
  • SMS onay kullanıyorsanız, “internet bankacılığı” yaptığınız telefon numaranıza SMS mesajı gelmemesi halinde derhal bankanızı ve operatörünüzü arayınız. 
* Türkiye Bankalar Birliği tarafından hazırlanan bildiridir.

ATM, İnternet, Mobil ve Telefon Bankacılığı işlemlerinde güvenliğim için dikkat etmem gereken uyarılar nelerdir?

  • Kullandığınız ürün için bankanız tarafından yapılan kullanım ve güvenlik konulu bilgilendirmeleri lütfen düzenli takip edin. 
  • Hangi kanaldan olursa olsun, güvenliğiniz ile ilgili konularda sorularınız ve tereddüt ettiğiniz hususlar için lütfen bankamıza başvurun. 
  • Kimliğiniz son derece önemli bir belgedir. Bu nedenle, taranmış görüntüsünü bilgisayarınızda saklamayınız. Kimlik fotokopinizi emin olmadığınız yerlere bırakmayınız. 
  • Bilgilerinizi saklamakta azami özen gösteriniz. 
  • Şüphelenmeniz durumda önleminizi mutlaka alınız. 

Mobil Güvenliği konusunda şüpheye düşülebilen durumlar nelerdir?

Sizi cep telefonunuzdan arayarak, kendisini polis, savcı, jandarma, MİT mensubu v.b. gibi tanıtan ve hesaplarınızın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, örgüt üyelerine hesaplarınızdan para aktarıldığını ve bölücü terör örgütü ile bağlantınızın tespit edildiğini iddia ederek, zorlama ve tehdit yolu ile ikna etmeye çalışan ve sizden para, bilgi ve menfaat elde etmek isteyen kimselere itibar etmeyiniz. Arayan kişiler, telefon görüşmesini uzatarak, sizi telefonda tutmakta ve başka birine ulaşmanızı engelleye çalışmaktadır. Söz konusu kişilere karşılaşmanız halinde, dolandırıcılık mağduru olmamak için, görüşmeyi sonlandırarak vakit kaybetmeden en yakın polis merkezine başvurunuz.

TaksitMaksit ile satın aldığım ürünün kargosu nerede?

  • Satın aldıktan sonra size KVK’dan gelen e-posta'da takip numaranızı görüntüleyebilir, detaylarını inceleyebilirsiniz. 
  • Kargonuzun durumunu www.kvk.com'dan ürün alımı sırasında oluşturduğunuz üyelik bilgilerinizle yapabilirsiniz. 
  • Üye girişi yaptıktan sonra yine www.kvk.com'da «Siparişlerim» alanı altından siparişinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz. 

TaksitMaksit ile başvurduğum krediden caymak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?

  • Sadece krediden cayıp, ürünün satışına ilişkin sözleşmeden caymak istemiyorsanız kredi sözleşmesinde yazılı krediden caymaya ilişkin koşullar çerçevesinde krediden cayabilirsiniz. 
  • Hem krediden hem de ürün satışına ilişkin sözleşmeden caymak istiyorsanız öncelikli olarak üründen de cayma isteğinizi KVK’ya bildirebilirsiniz. 
  • Ürün cayma kriterlerini sağlamanız durumunda bankamıza krediden caymak isteğinizi tekrar bildirmeniz gerekir. 

TaksitMaksit ile satın aldığım ürünü beğenmedim iade etmek istiyorum.

Ürünle ilgili sorunlarınızı ve iade talebinizi iş ortağımız KVK’ya iletebilirsiniz. Hafta içi mesai saatleri arasında 0216 665 40 00 numarayı arayabilirsiniz.
Göz atın...
Vadesiz Mevduat Hesabı

EFT/Havale, fatura ödemeleri, düzenli ödeme talimatı gibi tüm bankacılık işlemleriniz için...

Vadesiz Mevduat Hesabı

Hesap Aç