0850 222 0 600  Telefon Bankacılığı

Telefon Bankacılığı

0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı ile bankacılık işlemlerinizi telefonda kolay ve hızlı gerçekleştirebilir, müşteri temsilcilerimizle 7 gün 24 saat görüşebilirsiniz.

Bireysel işlemlerinizi gerçekleştirmek için;
Telefon Bankacılığı kullanıcı kodu ve şifrenizi 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayarak veya size en yakın şubemizi ziyaret ederek alabilirsiniz.

Kurumsal işlemlerinizi gerçekleştirmek için;
Kurumsal İnternet Şubesi kullanıcı kodu ve şifrenizi kullanarak 0850 222 0 464 Telefon Bankacılığı’ndan faydalanabilirsiniz. Kurumsal İnternet Şubesi şifrenizi bilmiyorsanız ve unuttuysanız hemen almak için lütfen tıklayın.  

* KOBİ Telefon Bankacılığı'ndan sadece gerçek kişi ticari işletmeler hizmet alabilmektedir.

Telefon Bankacılığı Güvenlik İpuçları

  • Telefon Bankacılığı şifrenizi herhangi bir yere yazmayın. Bilgisayara veya tarayıcıya kayıt etmeyin. Yakınlarınızın ismi, doğum günü, tuttuğunuz takımın kuruluş yılı gibi özel gün ve tarihleri, telefon numaranız gibi tahmine açık bilgileri şifre olarak seçmeyin. 
  • Şifrenizi telefonunuzun tuşlarını kullanarak girersiniz. Şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyiniz; görüşmenizi derhal sonlandırınız. 
  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyin. 
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çevirin, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olun. 
  • Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin telefon hafızasına alınmadığından emin olun. 
  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olun. 
  • 0850 222 0 600 ING Müşteri İletişim Merkezi bilgi hizmetleri ve işlemleri için müşteri numaranıza kayıtlı cep telefonunuzdan arayarak ,Telefon Bankacılığı,İnternet Şube/Mobil şifrenizi veya kart numarası ve kart şifrenizi kullanmanız gerekir. 
  • Müşteri Temsilcileri aracılığı ile yaptığınız işlemlerde, işleminize başlamadan önce, Müşteri Temsilcimiz güvenliğiniz için ifadesini kullanacaktır. 
  • İşlemleriniz bittikten sonra, dekontunuz size ait teyitli e-posta adresine gönderilir. 
  • 0850 222 0 600 ING Müşteri İletişim Merkezi’nde tüm telefon konuşmaları kaydedilir.İşlemlerinizi daha kolay yapabilmeniz için Çağrı Merkezimizi bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan arayabilirsiniz.

BDDK Yönetmeliği - Bilgilendirme

1 Temmuz 2020’de yürürlüğe girecek Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki yasal düzenlemeler nedeniyle, 08502220600 numaralı Telefon Bankacılığı üzerinden aldığınız hizmetlerde zorunlu birtakım değişikliklere gideceğiz.
  • Sesli Yanıt Sistemimiz üzerinden İnternet Şubesi, ING Mobil, Telefon Bankacılığı kullanıcı kodu veya kart numaranızı tuşladıktan sonra şifrenizi girmeniz istenir. Ardından kayıtlı cep telefonunuz üzerinden üreteceğiniz Cep Şifre onay kodunuzu tuşladıktan sonra işlemlerinize devam edebilecek . Cep Şifre onay kodunuzu girmediğiniz de yalnızca kayıp/çalıntı kart ve şüpheli işlem bildirimi yapabilir ve ürünlerimiz hakkında genel bilgi alabilirsiniz. 
  • Dilerseniz, Sesli Yanıt sistemimize bağlanarak ilgili işlemi seçmenizin ardından İnternet Şubesi, ING Mobil, Telefon Bankacılığı kullanıcı kodu veya kart numaranızı tuşlayarak şifrenizi girdikten sonra kayıtlı cep telefonunuza gönderilen bildirim üzerinden işleminizi yapabilirisiniz. 
  • ING Mobil kullanmıyorsanız, onay kodunuz kayıtlı telefon numaranıza SMS ile gönderilir. Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızı ATM’lerimizden veya şubelerimizden kontrol ederek güncelleyebilirsiniz. 
  • Görüşme sırasında müşterilerimizi sesinden tanıyarak daha hızlı ve güvenli bir bankacılık deneyimi yaşatmak. Sesli İmza uygulamamız ile de Telefon Bankacılığı işlemlerinize devam edebilirsiniz. 

Bireysel İşlemler

HESAPLAR
  • Hesap Bilgileri
    • Hesap Bakiyesi Verme - TL/YP Vadeli-Vadesiz
    • Hesap Özeti,Dekont Görüntüleme - TL/YP Vadeli-Vadesiz
    • Hesap Özeti, Dekont E-posta,Faks olarak Gönderme - TL/YP Vadeli-Vadesiz
  • Turuncu Hesap Açılış
KULLANCI İŞLEMLERİ
  • Şifre İşlemleri
    • SMS Şifre Tanımlama ve İptal
    • Kullanıcı Kodu İptali
    • Kullanıcı Koduna Hold Koyma/Kaldırma
    • MİM , internet Şubesi Şifresi Verme
  • Güvenlik İşlemleri
    • Tarih/Saat Kısıtlama
    • Yetki Tanımlama
    • IP Kısıtlama
    • Hesap Kısıtlama
    • Uyarı Tanımlama
PARA TRANSFERLERİ
  • Havale
    • IBAN'a Havale - TL/YP
    • İsme Havale - TL/YP
    • Nakit Karta Havale - TL
    • Kayıtlı Havale Ekleme/İptal
    • Son Havale Kayıtlarını Görüntüleme
    • İleri Tarihli Havale Talimatı Verme /iptal - TL/YP
  • EFT
    • Hesaba EFT - TL
    • İsme EFT - TL
    • İleri tarihli EFT talimatı / iptal - TL
    • EFT İşlemi İptal Talebi
  • Düzenli EFT / Havale
KARTLAR
  • Kredi Kartı Bilgileri
    • Bakiyesi Görüntüleme
    • Kayıp /Çalıntı Bildirimi
    • Adres Değişikliği
    • Artı Bakiyenin Hesaba veya İsme Aktarımı için Talep Alma
    • Artı USD Bakiyesinin TL Borcuna Mahsup İşlemi Hakkında Talep Alma
    • İptal talebi alma
    • Kart Yenileme Talebi Alma
    • Limit Arttırım,Azaltım,Kısıtlama Talebi Alma
    • Ekstre Görüntüleme
    • Kart Akibet Araştırma Talebi
    • Kredi Kartının Farklı Adrese Gönderim Talebi Alma
    • Kredi Kartına Hesap Tanımlama / Silme
    • Sanal POS İşlemlerine Açma / Kapama / Limit Değişikliği
    • Otomatik Ödeme Talimatı
    • Otomatik Faks,E-posta,SMS Mesajı ile Ekstre Gönderimini Aktive Etme
    • Taksitli Nakit Avans Kullanımı
    • Nakit Avans Kullanımının Kısıtlandırılması Talebi Alma
    • Limit ve Kullanılabilir Limit Bilgisi Verme
    • Hareketler, Borç Bakiyesi Bilgisi Verme
    • Dönem içi İşlem Listesini Görüntüleme
    • Ekstre Görüntüleme ve E-posta, Faks Gönderme
  • Sanal Kart İşlemler
    • Sanal Kart Bilgisi Görüntüleme
    • Sanal Kart Limit Tanımlama
    • Sanal Kart İptali
  • Kredi Kartı İşlemleri
    • Borç Ödeme - TL / YP 
    • Kart Noile Borç Ödeme - TL / YP 
    • Nakit Avans Kullanma 
    • Kredi Kartından EFT / Havale Borç Transferi 
  • Nakit Kart İşlemleri 
    • Kart Hareketleri Bilgisi Verme 
    • Karta Bağlı Bulunan Hesapların Görüntülenmesi 
    • Kayıp/Çalıntı Kart bildirimi Adres Değişikliği 
    • Nakit Karta Hesap Bağlama / Silme / Sıra Değişikliği 
    • Yenileme Talebi Alma 
    • Nakit Kart Akibet Araştırma 
    • Nakit Kart Başvuru Takibi 
    • Nakit Kartın Farklı Adrese / Şubeye Gönderim Talebi Alma 
    • Nakit Kartı Grup Kodu Değişiklik Talebi Alma
ÖDEMELER

  • Ödemeler 
    • Fatura Ödemesi 
    • Bağış İşemleri 
    • Vergi Ödemeleri 
    • SSK Ödemeleri  
    • Geçiş Ücreti ve İdari Para Cezası 
    • İBB Ödemeleri Özel Sigorta Ödemeleri 
    • Okul Ödemeleri 
    • AXA OYAK Hayat Poliçesi Ödemesi  
    • Belediye Ödemeleri 
    • Karayolları Geçiş Ücreti (OGS) 
  • Ödeme Talimatı Görüntüleme 
    • Talimatlı Fatura Borç Görüntüleme 
    • Fatura Tahsilat Bilgilerini Görüntüleme  
YATIRIM
  • Repo 
  • Hazine Bonosu / Devlet Tahvili 
    •   Alış / Satış 
    • Döviz Cinsi Alış / Satış 
    • Eurobond Alış / Satış 
  • Yatırım Fonları 
    • Yatırım Fonları Alış / Satış 
    • Yatırım Fonları Alış / Satış Emir İptali 
  • Döviz İşlemeri 
    • Döviz Alış / Satış 
    • Çapraz Kur 
  • Vadeli Hesap İşlemleri 
    •   Hesap Açma /Hesap Kapama - TL / YP 
  • Görüntüleme 
    • Portföy Görüntüleme Fiyat ve Oran Bilgisi Görüntüleme 
    • Kur Bilgisi Görüntüleme 
    • Faiz Hesaplama 
    • Yatırım Hesabı Ekstre Görüntüleme / Tercihi Belirtme 
    • Dönem İçi Faiz Ödemeli Mevduat 
    • Varlık Durum Raporu Görüntüleme / Tercihi Belirtme 
ÇEK / SENET
  • Çek / Senet Bilgi Görüntüleme 
KREDİLER
  • Bireysel Krediler 
    •   Borç Bilgileri 
    • Kredi Borç Ödeme  
    • Kredili Mevduat Hesap Özeti Görüntüleme 
    • Bireysel Kredi Oranları Bireysel Kredi Ödeme Planı Görüntüleme 
ŞİFRE VERME VE HESAP BAĞLAMA
  • Kullanıcı Koduna İşlemleri 
    • Hesap Bağlama / Silme 
    • Kullanıcı Koduna Münferit Hesap Bağlama / Silme  
    • Kullanıcı Koduna Kredi Kartı Müşteri No Tanımlanması 

Kurumsal İşlemler

Hesaplar
  • Hesap Bilgileri ve Hesap Özeti İşlemleri
  • Üye İşyeri  ve POS Bilgileri
Kullanıcı Bilgileri
  • Kullanıcı Koduna Hold Koyma
Para Transferi
  • Havale - TL & YP Havale İşlemleri
    • Kayıtlı Havale Ekleme/İptal
    • Havale Kayıtlarını Görüntüleme
  • EFT İşlemleri
    • EFT Kayıtlarını Görüntüleme
    • İleri Tarihli EFT Talimatı / İptal - TL
    • Kayıtlı EFT Ekleme/İptal
    • EFT İptal Talebi
  • Düzenli EFT / Havale
    • Talimat değişikliği
    • Gerçekleşmiş EFT / Havale Talimatlarını Görüntüleme
    • Bekleyen EFT / Havale Talimatlarını Görüntüleme / İptal
Kredi Kartları
  • Kredi Kartları Bilgileri
    • Bakiyesi Görüntüleme
    • Kayıp /Çalıntı Bildirimi
    • Şahıs Firma Sahibinin Bildirdiği Uygun Durum Kodları için Yenileme Talebi
    • Şahıs Firma Sahibinin Bildirdiği iletişim Bilgileri Güncelleme/Hesap Kesim Tarih Güncelleme / Otomatik Ödeme Tanımlama / İptal Talepleri
    • Kredi Kartı MİM Geçici İptale Alma / Açma
    • Kart İptali
    • Ekstre Görüntüleme
    • Limit ve Kullanılabilir Limit Bilgisi Verme
    • Otorizasyon Borç Bakiyesi Bilgisi Verme
    • Dönem içi İşlem Listesi Görüntüleme
  • Kredi Kartı İşlemleri
    • Borç Ödeme - TL / YP
    • Kart Noile Borç Ödeme - TL / YP
    • Kredi Kartından EFT / Havale Borç Transferi
Yatırım
    • Çapraz Kur İşlemleri

İşlem Limit ve Saatleri

                                                       BANKACILIK İŞLEMLERİ                         
İşlem Adı Alt Limit  Üst Limit İşlem Saati
EFT                             10  100.000  Hafta içi 09:00-16:00
Geç EFT                      TL 10 100.000 Hafta içi 16:00-17:15
Havale          TL 0,01  Limitsiz 7 gün / 24 saat
Havale          YP 0,01  Limitsiz 7 gün / 24 saat
3.Şahsa Havale        TL 100.000  7 gün / 24 saat
3.Şahsa Havale      YP 40.000 7 gün / 24 saat
Fatura Ödemeleri       TL 0,01  25.000 7 gün / 24 saat
                                                       HESAP İŞLEMLERİ   
Vadeli Hesap AçmaTL
5.000
Limitsiz
7 gün / 24 saat
Vadeli Hesap Açma / Kapama* YP
2.000 
Limitsiz
7 gün / 24 saat
O/N Vadeli Hesap Açma* TL
4.000
100.000 7 gün / 24 saat
                                                     YATIRIM İŞLEMLERİ   
ING Portföy Para Piyasası Fonu Alış/Veriş
1 Pay Karşılığı
100.000
 Hafta içi 08:30-13:45 Limit 100.000  TL 
 Hafta içi 13:45-16:00 Limit 50.000 TL  
 Hafta içi 16:00-17:00 İşlem Yapılamaz 
 Hafta içi 17:00-08:30 Limit 50.000 TL 
 Tatil günleri boyunca toplam Limit 50.000 TL 
Döviz Alış/Satış
1 Günlük 150.000 USD veya muadili
Hafta içi
Döviz Alış/Satış
1 Günlük 1.000 USD veya muadili 
Hafta sonu
Arbitraj  USD
1 100.000
Hafta içi 09:00-17:30
Repo Bağlama
250
500.000
Hafta içi 09:30-13:30
HB/DT Alış
5
 

500.000



 

7 gün / 24 saat
Tatil günleri boyunca toplam Limit 500.000 TL
HB/DT Satış
5 500.000
                                                      KREDİ KARTI İŞLEMLERİ 
Kredi Kartı Nakit Avans
1
7.500
7 gün / 24 saat
Kredi Kartı Ödemesi
0,01
Limitsiz 7 gün / 24 saat


Sesli Yanıt Sistemi İşlem Limit ve Saatleri

                                                       HESAP İŞLEMLERİ                         
İşlem Adı Alt Limit  Üst Limit İşlem Saati
Hesaplararası transfer TL    1 25.000  7 gün / 24 saat
Hesaplararası transfer YP 1 20.000 USD  7 gün / 24 saat
                                                       KREDİ KARTI İŞLEMLERİ   
Kredi Kart Ödemesi
1
Limitsiz
7 gün / 24 saat

Sesli imza

İşte bu tam bi' ING'li sesi!

Sesli İmza uygulamamız ile müşterilerimizi artık sesinden tanıyoruz.

İnsan sesi, parmak izi kadar benzersiz ve kişiye özeldir. Daha hızlı ve daha güvenli bir bankacılık deneyimi yaşamanız için geleneksel güvenlik yöntemlerimizi isterseniz sesli imzanızla değiştiriyoruz.

0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayarak sesli imzanızı oluşturabilirsiniz.

  • Sesli İmza özellikleri nelerdir?


Sesli İmza uygulaması, sahip oldukları patent ve yetkinlikler ile geliştirilmiş bir yazılım uygulamasıdır. Kişisel bilgilerinizi paylaşmayı gerektirmeyen pratik bir kimlik doğrulama olanağı tanır.

  • Sesli İmza avantajları nelerdir?
  

Sesli İmza ile işlemlerinizi daha hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. İnsan sesi, parmak izi kadar benzersiz ve kişiye özel olduğu için kopyalanamaz ve taklit edilemez.
Çağrı merkezi kanalından yapılan müşteri görüşmelerinde, olası dolandırıcılık girişimlerini önlemek ve müşteri deneyimine olumlu katkı sağlar.
Mevcut yapıda güvenlik teyidi için sabit belirli sorular ile çağrı başına yaklaşık 45-60 saniye vakit harcanır. Sesli İmza ile çağrı başına harcanan süre azalır.

  • Sesli İmza Uygulamasını nasıl oluşturabilirim?


0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı aramanız durumunda belirli ön kontrollerden geçirilerek sesli imza uygulamamız teklif edilir.
Görüşme içerisinde alınan ses kayıtları, sisteme belirlenen güvenlik seviyesi teyidi ve hukuksal onaylar sonrasında kaydedilir.
Sesli imzanız kısa sürede oluşturulur.