0850 222 0 464  Telefon Bankacılığı

Telefon Bankacılığı

Telefon Bankacılığı ile bankacılık işlemlerinizi telefonda kolay ve hızlı gerçekleştirebilir, müşteri temsilcilerimizle 7 gün 24 saat görüşebilirsiniz.

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodu ve şifrenizi 0850 222 0 600 numaralı Telefon Bankacılığı'nı arayarak alabilir veya INGo'ya yazarak Canlı Destek ekibimizden de bilgi alabilirsiniz.

1 Mart tarihinden itibaren, Telefon Bankacılığı üzerinden gerçekleştirilecek bankacılık işlemlerinde değişiklik yapılıyor.

 Telefon Bankacılığı’ndan gerçekleştirilebilecek  güncel bankacılık işlemlerine aşağıdaki “Bireysel İşlemler” başlığından ulaşabilirsiniz. Bu işlemleri, ING Mobil’den de gerçekleştirebilir ya da yapay zeka INGo’dan yardım alabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı Güvenlik İpuçları

  • Telefon Bankacılığı şifrenizi herhangi bir yere yazmayın. Bilgisayara veya tarayıcıya kayıt etmeyin. Yakınlarınızın ismi, doğum günü, tuttuğunuz takımın kuruluş yılı gibi özel gün ve tarihleri, telefon numaranız gibi tahmine açık bilgileri şifre olarak seçmeyin.
  • Şifrenizi telefonunuzun tuşlarını kullanarak girebilirsiniz. Şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyin; görüşmenizi derhal sonlandırın.
  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyin. 
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çevirin, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olun.
  • Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizi telefon rehberinize ve notlarınıza kaydetmeyin. 
  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olun. 
  • 0850 222 0 600 numaralı Telefon Bankacılığı bilgi hizmetleri ve işlemleri için müşteri numaranıza kayıtlı cep telefonunuzdan arayarak , sadece Telefon Bankacılığı, İnternet Şubesi/ING Mobil şifrenizi veya kart numarası ve kart şifrenizi kullanarak hizmet alabilirsiniz.
  • Telefon Bankacılığı’nda sadece kayıp ve çalıntı işlem adımlarında şifre tuşlama zorunluluğu bulunmaz.
  • 60 yaş üstü ve engelli müşterilerimiz şifre tuşlamadan müşteri temsilcilerimize bağlanabilir ve şifre tuşlayarak bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilirler. 
  • Potansiyel müşterilerimiz yalnızca talep, istek, öneri ve şikayetleri için Telefon Bankacılığı’ndan hizmet alabilirler.  
  • İşlemleriniz bittikten sonra, dekontunuz size ait teyitli e-posta adresine gönderilir. 
  • 0850 222 0 600 numaralı Telefon Bankacılığı’nda tüm telefon konuşmaları kaydedilir.İşlemlerinizi daha kolay yapabilmeniz için Telefon Bankacılığı’nı bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan arayabilirsiniz.
  • Görüşme sırasında müşterilerimizi sesinden tanıyarak daha hızlı ve güvenli bir bankacılık deneyimi yaşatmak. Sesli İmza uygulamamız ile de Telefon Bankacılığı işlemlerinize devam edebilirsiniz.

BDDK Yönetmeliği - Bilgilendirme

  • 1 Temmuz 2020’de yürürlüğe giren Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki yasal düzenlemeler nedeniyle, 0850 222 0 600 numaralı Telefon Bankacılığı üzerinden aldığınız hizmetlerde zorunlu birtakım değişikliklere gidildi.
  • Sesli yanıt sistemi üzerinden İnternet Şubesi, ING Mobil, Telefon Bankacılığı kullanıcı kodu veya kart numarası ile kart şifresi girmeniz istenir. Ardından sesli yanıt sisteminde işlem gerçekleştirebilir veya müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz. 
  • Sesli yanıt sisteminden yeni şifre almak için, şifresini bildiğiniz bir ürününüze ait şifreyi girdikten sonra ING Mobil’de Cep Şifre adımından oluşturabileceğiniz şifreyi de tuşlayarak işleminizi tamamlayabilirsiniz. 
  • ING Mobil kullanmıyorsanız, onay kodunuz kayıtlı telefon numaranıza SMS ile gönderilir. Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızı ATM’lerimizden veya şubelerimizden kontrol ederek güncelleyebilirsiniz. 

Bireysel İşlemler

HESAPLAR

  • Hesap Bilgileri
    • Hesap özeti, dekont görüntüleme - TL/ yabancı para vadeli-vadesiz
    • Hesap özeti, dekont e-posta, faks olarak gönderme - TL/ yabancı para vadeli-vadesiz
  • Turuncu Hesap Açılış

KULLANCI İŞLEMLERİ

  • Şifre İşlemleri
    • SMS şifre tanımlama ve iptal
    • Kullanıcı kodu iptali
    • Kullanıcı koduna hold koyma/kaldırma
  • Güvenlik İşlemleri
    • Tarih/saat kısıtlama
    • Yetki tanımlama
    • IP kısıtlama
    • Hesap kısıtlama
    • Uyarı tanımlama

PARA TRANSFERLERİ

  • Havale
    • IBAN'a havale - TL/yabancı para 
    • İsme havale - TL/yabancı para 
    • Banka karta havale - TL
    • Kayıtlı havale ekleme/iptal
    • Son havale kayıtlarını görüntüleme
    • İleri tarihli havale talimatı verme/iptal - TL/yabancı para 
  • Düzenli EFT / Havale

KARTLAR

  • Kredi Kartı Bilgileri
    • Bakiye görüntüleme
    • Kayıp/çalıntı bildirimi
    • Adres değişikliği
    • Artı bakiyenin hesaba veya isme aktarımı için talep alma
    • İptal talebi alma (Kartta tüm işlemler TL cinsinden yapılıyor.)
    • Kart yenileme talebi alma
    • Ekstre görüntüleme
    • Kart akibet araştırma talebi
    • Kredi kartının farklı adrese gönderim talebi alma
    • Kredi kartına hesap tanımlama/silme
    • Sanal POS işlemlerine açma/kapama/limit değişikliği
    • Otomatik faks, e-posta, SMS ile ekstre gönderimini aktive etme
    • Taksitli Nakit Avans kullanımı
    • Nakit Avans kullanımının kısıtlandırılması talebi alma
    • Limit ve kullanılabilir limit bilgisi verme
    • Hareketler, borç bakiyesi bilgisi vermeDönem içi işlem listesini görüntüleme
    • Ekstre görüntüleme ve e-posta, faks gönderme
  • Sanal Kart İşlemler
    • Sanal kart bilgisi görüntüleme
    • Sanal kart limit tanımlama
    • Sanal kart iptali
  • Kredi Kartı İşlemleri
    • Borç ödeme - TL/yabancı para 
    • Kart Numarası ile borç ödeme – TL/yabancı para
    • Nakit Avans kullanma 
  • Banka Kart İşlemleri 
    • Kart hareketleri bilgisi verme 
    • Karta bağlı bulunan hesapların görüntülenmesi 
    • Kayıp/çalıntı kart bildirimi adres değişikliği 
    • ING Banka Kartı’na hesap bağlama/silme/sıra değişikliği 
    • Yenileme talebi alma 
    • ING Banka Kartı akıbet araştırma 
    • ING Banka Kartı başvuru takibi 
    • ING Banka Kartı’nın farklı adrese/şubeye gönderim talebi alma 
    • ING Banka Kartı grup kodu değişiklik talebi alma

ÖDEMELER

  • Ödemeler 
    • Bağış işemleri 
    • Vergi ödemeleri 
    • SSK ödemeleri  
    • Geçiş Ücreti ve İdari Para Cezası 
    • İBB ödemeleri özel sigorta ödemeleri 
    • Okul ödemeleri 
    • AXA OYAK Hayat Poliçesi ödemesi  
    • Belediye ödemeleri 
    • Karayolları Geçiş Ücreti (OGS) 
  • Ödeme Talimatı Görüntüleme 
    • Talimatlı fatura borç görüntüleme 
    • Fatura tahsilat bilgilerini görüntüleme  

YATIRIM

  • Repo (Sadece Görüntüleme)
  • Hazine Bonosu / Devlet Tahvili (Sadece Görüntüleme)
    • Alış/satış 
    • Döviz cinsi alış/satış 
    • Eurobond alış/satış 
  • Yatırım Fonları 
    • Yatırım fonları alış/satış 
    • Yatırım fonları alış/satış emir iptali 
  • Döviz İşlemeri 
    • Döviz alış/satış 
    • Çapraz kur 
  • Vadeli Hesap İşlemleri 
    • Hesap açma/hesap kapama - TL/yabancı para 
  • Görüntüleme 
    • Portföy görüntüleme fiyat ve oran bilgisi görüntüleme 
    • Kur bilgisi görüntüleme 
    • Faiz hesaplama 
    • ING Yatırım Hesabı ekstre görüntüleme/tercihi belirtme 
    • Dönem içi faiz ödemeli mevduat 
    • Varlık durum raporu görüntüleme/tercihi belirtme 

ÇEK / SENET

  • Çek / Senet Bilgi Görüntüleme 

KREDİLER

  • Bireysel Krediler 
    • Borç bilgileri 
    • Destek Hesap özeti görüntüleme 
    • Bireysel kredi oranları, bireysel kredi ödeme planı görüntüleme 

ŞİFRE VERME VE HESAP BAĞLAMA

  • Kullanıcı Koduna İşlemleri 
    • Hesap bağlama/silme 
    • Kullanıcı koduna münferit hesap bağlama/silme  
    • Kullanıcı koduna kredi kartı müşteri numarası tanımlanması 

Kurumsal İşlemler

Hesaplar
  • Hesap bilgileri ve Hesap özeti işlemleri
  • Üye iş yeri  ve POS bilgileri
Kullanıcı Bilgileri
  • Kullanıcı koduna hold koyma
Para Transferi
  • Havale - TL ve yabancı para havale işlemleri
    • Kayıtlı havale ekleme/iptal
    • Havale kayıtlarını görüntüleme
  • EFT İşlemleri
    • EFT kayıtlarını görüntüleme
    • İleri tarihli EFT talimatı iptali - TL
    • Kayıtlı EFT ekleme/iptal
    • EFT iptal talebi
  • Düzenli EFT / Havale
    • Talimat değişikliği
    • Gerçekleşmiş EFT/havale talimatlarını görüntüleme
    • Bekleyen EFT/havale talimatlarını görüntüleme/iptal

Kredi Kartları
  • Kredi Kartları BilgileriBakiyesi görüntüleme
    • Bakiyesi görüntüleme
    • Kayıp/çalıntı bildirimi
    • Şahıs firması sahibinin bildirdiği uygun durum kodları için yenileme talebi
    • Şahıs firması sahibinin bildirdiği iletişim bilgilerini güncelleme/hesap kesim tarihi güncelleme/Otomatik Fatura Talimatı tanımlama/iptal talepleri
    • Kredi kartı Telefon Bankacılığı ile geçici iptale alma/açma
    • Kart iptali
    • Ekstre görüntüleme
    • Limit ve kullanılabilir limit bilgisi verme
    • Otorizasyon borç bakiyesi bilgisi verme
    • Dönem içi işlem listesi görüntüleme
  • Kredi Kartı İşlemleri
    • Borç ödeme - TL/yabancı para
    • Kart numarası ile borç ödeme -TL/yabancı para 
    • Kredi kartından EFT/havale borç transferi
Yatırım
    • Çapraz kur işlemleri

İşlem Limit ve Saatleri

                                                       BANKACILIK İŞLEMLERİ                         
İşlem Adı Alt Limit  Üst Limit İşlem Saati
EFT                             10  100.000  Hafta içi 09:00-16:00
Geç EFT                      TL 10 100.000 Hafta içi 16:00-17:15
Havale          TL 0,01  Limitsiz 7 gün / 24 saat
Havale          YP 0,01  Limitsiz 7 gün / 24 saat
3.Şahsa Havale        TL 100.000  7 gün / 24 saat
3.Şahsa Havale      YP 40.000 7 gün / 24 saat
Fatura Ödemeleri       TL 0,01  25.000 7 gün / 24 saat
                                                       HESAP İŞLEMLERİ   
Vadeli Hesap AçmaTL
5.000
Limitsiz
7 gün / 24 saat
Vadeli Hesap Açma / Kapama* YP
2.000 
Limitsiz
7 gün / 24 saat
O/N Vadeli Hesap Açma* TL
4.000
100.000 7 gün / 24 saat
                                                     YATIRIM İŞLEMLERİ   
ING Portföy Para Piyasası Fonu Alış/Veriş
1 Pay Karşılığı
100.000
 Hafta içi 08:30-13:45 Limit 100.000  TL 
 Hafta içi 13:45-16:00 Limit 50.000 TL  
 Hafta içi 16:00-17:00 İşlem Yapılamaz 
 Hafta içi 17:00-08:30 Limit 50.000 TL 
 Tatil günleri boyunca toplam Limit 50.000 TL 
Döviz Alış/Satış
1 Günlük 150.000 USD veya muadili
Hafta içi
Döviz Alış/Satış
1 Günlük 1.000 USD veya muadili 
Hafta sonu
Arbitraj  USD
1 100.000
Hafta içi 09:00-17:30
Repo Bağlama
250
500.000
Hafta içi 09:30-13:30
HB/DT Alış
5
 

500.000



 

7 gün / 24 saat
Tatil günleri boyunca toplam Limit 500.000 TL
HB/DT Satış
5 500.000
                                                      KREDİ KARTI İŞLEMLERİ 
Kredi Kartı Nakit Avans
1
7.500
7 gün / 24 saat
Kredi Kartı Ödemesi
0,01
Limitsiz 7 gün / 24 saat


Sesli Yanıt Sistemi İşlem Limit ve Saatleri

                                                       HESAP İŞLEMLERİ                         
İşlem Adı Alt Limit  Üst Limit İşlem Saati
Hesaplararası transfer TL    1 25.000  7 gün / 24 saat
Hesaplararası transfer YP 1 20.000 USD  7 gün / 24 saat
                                                       KREDİ KARTI İŞLEMLERİ   
Kredi Kart Ödemesi
1
Limitsiz
7 gün / 24 saat

Sesli imza

İşte bu tam bi' ING'li sesi!

Sesli İmza ile müşterilerimizi artık sesinden tanıyoruz.

İnsan sesi, parmak izi kadar benzersiz ve kişiye özeldir. Daha hızlı ve daha güvenli bir bankacılık deneyimi yaşamanız için geleneksel güvenlik yöntemlerimizi isterseniz sesli imzanızla değiştiriyoruz.

0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayarak sesli imzanızı oluşturabilirsiniz.

  • Sesli İmza özellikleri nelerdir?

Sesli İmza, sahip oldukları patent ve yetkinlikler ile geliştirilmiş bir yazılım uygulamasıdır. Kişisel bilgilerinizi paylaşmayı gerektirmeyen pratik bir kimlik doğrulama olanağı tanır.

  • Sesli İmza avantajları nelerdir?

Sesli İmza ile işlemlerinizi daha hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. İnsan sesi, parmak izi kadar benzersiz ve kişiye özel olduğu için kopyalanamaz ve taklit edilemez.
Telefon Bankacılığı’ndan yapılan müşteri görüşmelerinde, olası dolandırıcılık girişimlerini önlemek ve müşteri deneyimine olumlu katkı sağlar.
Mevcut yapıda güvenlik teyidi için sabit belirli sorular ile çağrı başına yaklaşık 45-60 saniye vakit harcanır. Sesli İmza ile çağrı başına harcanan süre azalır.

  • Sesli İmza'mı nasıl oluşturabilirim?

0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı aramanız durumunda belirli ön kontrollerden geçirilerek sesli imza teklif edilir.
Görüşme içerisinde alınan ses kayıtları, sisteme belirlenen güvenlik seviyesi teyidi ve hukuksal onaylar sonrasında kaydedilir.
Sesli imzanız kısa sürede oluşturulur.