Telefon Bankacılığı - SSS


Göster: 

Araçlar

Kurumsal İşlemler

Hesaplar
  • Hesap bilgileri ve Hesap özeti işlemleri
  • Üye iş yeri  ve POS bilgileri
Kullanıcı Bilgileri
  • Kullanıcı koduna hold koyma
Para Transferi
  • Havale - TL ve yabancı para havale işlemleri
    • Kayıtlı havale ekleme/iptal
    • Havale kayıtlarını görüntüleme
  • EFT İşlemleri
    • EFT kayıtlarını görüntüleme
    • İleri tarihli EFT talimatı iptali - TL
    • Kayıtlı EFT ekleme/iptal
    • EFT iptal talebi
  • Düzenli EFT / Havale
    • Talimat değişikliği
    • Gerçekleşmiş EFT/havale talimatlarını görüntüleme
    • Bekleyen EFT/havale talimatlarını görüntüleme/iptal

Kredi Kartları
  • Kredi Kartları BilgileriBakiyesi görüntüleme
    • Bakiyesi görüntüleme
    • Kayıp/çalıntı bildirimi
    • Şahıs firması sahibinin bildirdiği uygun durum kodları için yenileme talebi
    • Şahıs firması sahibinin bildirdiği iletişim bilgilerini güncelleme/hesap kesim tarihi güncelleme/Otomatik Fatura Talimatı tanımlama/iptal talepleri
    • Kredi kartı Telefon Bankacılığı ile geçici iptale alma/açma
    • Kart iptali
    • Ekstre görüntüleme
    • Limit ve kullanılabilir limit bilgisi verme
    • Otorizasyon borç bakiyesi bilgisi verme
    • Dönem içi işlem listesi görüntüleme
  • Kredi Kartı İşlemleri
    • Borç ödeme - TL/yabancı para
    • Kart numarası ile borç ödeme -TL/yabancı para 
    • Kredi kartından EFT/havale borç transferi
Yatırım
    • Çapraz kur işlemleri

Merak Ettikleriniz

Telefon Bankacılığı için kullanıcı kodumu ve şifremi nasıl alabilirim?

ING Mobil üzerinden Telefon Bankacılığı şifrenizi alabilirsiniz. Telefon Bankacılığı kullanıcı kodu ve şifrenizi size en yakın şubemizden başvuru yaparak, Yardım İstiyorumKullanıcı kodumu bilmiyorum adresinden de alabilirsiniz.

İnternet Şubesi kullanıcı kodumu/şifremi unuttum, Telefon Bankacılığı’ndan yardım alabilir miyim?

Telefon Bankacılığı'nı aradığınızda sesli yanıt sistemi üzerinden telefon bankacılığı şifresi alabilirsiniz

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodumu/şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Telefon Bankacılığı'nı aradığınızda sesli yanıt sistemi üzerinden telefon bankacılığı şifresi alabilirsiniz

Dolandırıcılık sorunlarına karşı nasıl önlem alabilirim?

ING olarak, internet ortamında kullandığınız verilerinizi ve tüm işlemlerinizi en yüksek seviyede korunmasını sağlamak için büyük bir çaba sarf ediyoruz. Fakat yine de online ortamın bazı riskleri bulunmaktadır. Sizlerin de kendi verilerinizi ve kendi işlemlerinizi korumanız için yapabileceğiniz bazı aksiyonları incelemek için lütfen tıklayın.

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodumu ve şifremi kaybettim/çaldırdım, ne yapmalıyım?

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodunuzu/şifrenizi kaybetmeniz/ çaldırmanız halinde vakit kaybetmeden 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’na veya size en yakın şubemize bildirimde bulunmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı için bilinmesi gereken güvenlik ipuçları nelerdir?

  • Telefon Bankacılığı şifrenizi herhangi bir yere yazmayın,  bilgisayara veya tarayıcıya kaydetmeyin. Yakınlarınızın ismi, doğum günü, tuttuğunuz takımın kuruluşu yılı gibi özel gün ve tarihleri, telefon numaranız gibi tahmine açık bilgileri şifre olarak seçmeyin.
  • Telefon şifrelerini telefona tuşlayarak girin. Şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyin; görüşmenizi derhal sonlandırın.
  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyin.
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çevirin, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olun.
  • Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin telefon hafızasına alınmadığından emin olun.
  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olun.

Telefon Bankacılığı şifremi nasıl değiştirebilirim?

İnternet Şubesi'nde "Güvenlik ve Şifre İşlemleri" menüsü, "Şifre İşlemleri" adımından "Telefon Bankacılığı Şifre Değişikliği"ni seçerek şifrenizi değiştirebilirsiniz.

İnternet Şubesi IP kısıtlaması işlemini Telefon Bankacılığı’ndan yapabilir miyim?

IP kısıtlama işlemini Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir.

Destek Hesap nasıl açarım? Destek Hesap’ım hakkında bilgi alabilir miyim?

ING Mobil'den bilgi alabilir, bankamız müşterisi değilseniz ING'li Ol adımından danışmanlarımızla görüntülü görüşebilirsiniz. İstediğiniz zaman, akıllı bankacılık robotumuz olan INGo'ya danışarak bilgi alabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı’nı aramak ücretli mi?

Telefon Bankacılığı'nı cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

Telefon Bankacılığı’ndan bireysel ihtiyaç kredimle ilgili bilgi alabilir miyim?

Telefon Bankacılığı'nı aradığınızda sesli yanıt sistemi üzerinden mevcut kredinizle ilgili bilgi alabilirsiniz. Bankamıza yapmış olduğunuz kredi başvuru sonucunuz SMS ile iletilmektedir. Başvuru takip işlemlerinizi ING Mobil Başvuru takip menüsünden de yapabilirsiniz.

ING yurtdışı şubelerine Telefon Bankacılığı’ndan para transferi yapabilir miyim?

ING yurtdışı şubelerine sadece şubelerimiz aracılığı ile para gönderimi gerçekleştirebilirsiniz.

Telefon Bankacılığı aracılığı ile kredi kartı başvurusu yapabilir miyim?

Kredi Kartı başvurunuzu Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı’ndan Likit Hesap tanımlama işlemi yaptırabilir miyim?

Likit Hesap tanımlama işleminizi Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir. Hafta içi saat 14:00'dan önce yapılan likit hesap tanımlamaları aynı gün, hafta içi saat 14:00'dan sonra ve hafta sonu yapılan Likit Hesap tanımlama işlemleri ise bir sonraki iş günü geçerli olacaktır.

Telefon Bankacılığı ile yaptığım EFT/Havale işlemlerinden ücret alınır mı?

Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştireceğiniz EFT işlemlerinde işlem tutarına göre en az 15 TL, en fazla 50 TL; Havale işlemlerinde ise işlem tutarına göre en az 10 TL, en fazla 20 TL ücret alınmaktadır.

Telefon Bankacılığından kartlarım ile ilgili adres bilgisini güncelleyebilir miyim?

Evet, kartlarınız ile ilgili adres güncelleme işlemlerini Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi ödememi Telefon Bankacılığı’ndan gerçekleştirebilir miyim?

Evet, kredi ödemelerinizi Telefon Bankacılığı'ndan hafta içi 07:00 - 20:30 saatleri arasında gerçekleştirebilirsiniz.

EFT iptal/düzeltme işlemlerini Telefon Bankacılığı’ndan gerçekleştirebilir miyim?

Telefon Bankacılığı'ndan ve İnternet Şubesi'nden yaptığınız EFT işlemleri için iptal/düzeltme taleplerinizi Telefon Bankacılığı aracılığı ile iletebilirsiniz. Şubelerimizden yaptığınız EFT işlemlerindeki iptal/düzeltme taleplerinizi şubelerimizden iletebilirsiniz.

Telefon Bankacılığı’ndan Destek Hesap’ım ile ilgili bilgi alabilir miyim, limitimi arttırabilir miyim?

Destek Hesap'ınız ile ilgili bilgi almak ve limit artış talebinizi iletmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı’ndan Destek Hesap açabilir miyim?

Destek Hesap başvurunuzu Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı’ndan TL vadeli hesap açmak için işlem limiti var mıdır?

Telefon Bankacılığı'ndan TL vadeli hesap açmak için alt limit 5.000 TL olup üst limit bulunmamaktadır. 100.000 TL’den yüksek bakiyeli açılan vadeli hesaplar için artı bir gün valör uygulanır.
Göz atın...
Vadesiz Mevduat Hesabı

EFT/Havale, fatura ödemeleri, düzenli ödeme talimatı gibi tüm bankacılık işlemleriniz için...

Vadesiz Mevduat Hesabı

Hesap Aç